torsdag, marts 30, 2006

Mistede indtægter - svar til CB

Mit svar til CB...

Tak for dit svar ( du glemte at fortælle mig hvad "EBU-Guldborgsund" er for noget - jeg er stadig interesseret at få det at vide...). Jeg er i øvrigt ganske enig med dig, hvilket mit forsøg med en weblog er udtryk for - selvom jeg ikke er særlig optimistisk med hensyn til resultatet - det er vist mest sandsynligt, at det bliver en enetale - af mig. De poilitisk ansvarlige har jeg forsøgt at inddrage ved at sende pressemeddelelsen til de fleste af de folkevalgte i Guldborgsund og Lolland kommuner.

Billede: fra havnekajen i Nykøbing

Du skriver: "..., hvis vi ikke skal tabe kunder" - vi taber skam kunder allerede... Og virkelig mange, hvis du forestiller dig hvad antallet kunne have været med en professionel markedsføring. Det er penge ud af lommen samt mistede arbejdspladser i massevis, det drejer sig om. Men det ser ikke ud til at anfægte de involverede særlig meget. De har selvfølgelig heller ikke noget i klemme, mens borgerne (i.e., deres vælgere) i regionen fortsat skal leve i "et udkantsområde" på offentlig bistand. Uværdigt...

Venlig Hilsen

Ingen kommentarer: