torsdag, marts 30, 2006

Den omvendte verden? - svar til LDA

Mit svar til LDA...

Er det ikke lidt 'den omvendte verden' at du beder mig at kontakte direktør for Nykøbing Turistinformation, Svend Erik Kristensen (SEK), det er jo dig/ham, der burde kontakte mig, hvis I mener det kan forbedre chancerne for et større turistbesøg til sommer? I er jo de professionelle og de ansvarlige, jeg selv blot almindelig borger i kommunen, der mener, at man spilder muligheder - og penge - ved ikke at håndtere markedsføring professionelt.

SEK har formentlig haft de sidste år til at sikre et stigende turisttal - og ikke et faldende! - så han burde i det mindste vide hvad man ikke skal gøre - eller er han bare ligeglad og vil ikke forstyrres?

Og hvad det er for en 'borg', der styrer kommunen ved jeg ikke. Det er vel blandt andet dig, der af borgerne er valgt til at styre kommunen på fornuftig vis. Og man behøver vel ikke den store organisation for at hyre en fotograf og en webdesigner til at reparere blandt andet Nykøbings hjemmeside.

Har du i øvrigt lagt mærke til, at de eneste billeder på Turistinformationens hjemmeside man kan se hvad forestiller er af personalet! Se selv på: http://www.tinf.dk/personale.php

Venlig hilsen

Ingen kommentarer: